3 Louisa’s op een rij, eentje is die van mij.

Het Louisa jurkje voor meisjes van Compagnie M. is een schot in de roos. Hoog tijd voor Marte om een damesversie hiervan te maken. Een nieuw patroon moet uiteraard getest worden……en dat testen deed ik in stijl. Samen met nog 30 andere bloggers. Een gezellige naaizolder boven het depot van Mon Depot en in hetzelfde gebouw als Bar Stark. Koffie, taart, stof, bloggers en naaien. Awel daar word ik oprecht gelukkig van.

Alleen naar Antwerpen rijden, is niet zo leuk, dus reden we met 3 en als je met 3 ongeveer 2 uur in de auto zit dan komen er al eens leuke ideeën bovendrijven. Er werd wat gelachen met het feit dat onze mannen weer eens foto’s van onze kleedjes zouden mogen nemen en dat die dat niet altijd met evenveel enthousiasme doen. Dus kwamen Lindsy, Evi en ik nog eens samen bij Lindsy thuis om foto’s te maken. Geheel nietsvermoedend kwam ik toe in een volledig omgebouwde living met paraplu’s enal. De fotograaf van dienst was Lindsy’s neef. We hadden in elk geval een leuke namiddag en voelden ons even echte diva’s.

Sony A7II-_DSC0949-bewerkt klein Sony A7II-_DSC0951-bewerkt klein Sony A7II-_DSC0954-2-bewerkt klein

Genoeg hoofden gekeken, tijd om mijn Louisa van wat korter bij te bekijken. Je kan met het patroon verschillende versies maken: 3/4 mouw, kapmouw, kangoeroezak, zijzakjes,… Heel veel opties dus.

Ik koos voor de versie met kapmouw en kangoeroezak. Het stofje, dat ik gebruikte, lag hier al lang in de kast te wachten. Ik kocht het tijdens mijn Belladone workshop bij Studio Elf. Het is een zwart, satijnachtig katoentje met een etnische print.  Sony A7II-_DSC0983-bewerkt klein Sony A7II-_DSC0997 klein

Voor de zak gebruikte ik zwarte katoen van de Ikea.
Louisa dress for women Compagnie M Sony A7II-_DSC1051 klein Louisa voor dames Compagnie M

Drie Louisa varianten op een rij en de middelste is van mij.  😉Sony A7II-_DSC1070 klein Louisa dress for women Compagnie M

Stof en patroon:

Stitched Anthomania Deep (Etno reeks) van Art Gallery – bij Studio Elf ↑↓ zwarte katoen – Ikea

Louisa dress for women – Compagnie M 

Een nieuw patroon betekent natuurlijk ook feest.  Tot morgen krijg je nog 10% korting op het patroon met de code LOUISA10.

728x90


Wil je graag meer info over de Louisa van Evi en Lindsy?  Check dan zeker hun blogs!

Louisa jurk – Bellevi

Louisa jurk – Stannel

 

31 gedachtes over “3 Louisa’s op een rij, eentje is die van mij.

  1. Ik vond onze fotoshoot geweldig en de bijhorende foto’s ook! Ik bakte er niet veel van…van model zijn, maar toch geslaagde foto’s! Geweldige jurk en al helemaal met die shoes erbij!

    Like

  2. Ik vond je stofje tijdens de testdag al heel speciaal, maar zo helemaal afgewerkt ❤ ❤ Zalig kleedje!!
    En wat een toffe foto's, dat moet een leuke shoot geweest zijn met jullie drietjes!

    Like

Dank je wel om een reactie achter te laten. We lezen ze graag! :-)